2 månader

Tänk att min stora lilla kille blir 2 hela månader idag, det är galet vad fort tiden går. Nyss var de sommar och jag längtade ihjäl mig efter honom, och nu har han redan hunnit förgylla våra liv i 2 månader. Det är verkligen villkorslös kärlek rakt igenom. Man undrar ibland vad vi gjorde innan han fanns. Vi gjorde såklart en massa kul då med, men vardagen kan inte varit ens hälfen så härlig som den är nu. Jag känner mig så lyckligt lottad som har fått den finaste lilla prinsen jag nånsin kunnat drömma om.
 
För varje dag som går nu så växer de fram en liten person, som jag bara älskar mer och mer! Kan inte kolla mig mätt på honom och flera gånger om dagen får jag nypa mig i armen för att förstå att han är min, min fina fina lilla Lion <3
 
Mamma älskar dig mest av allt på jorden!
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback