Fika & rea

Idag vart det fika på Steam med Ida och hennes lilla son Adrian som bara är ett par veckor yngre än Lion. Vi klickar verkligen bra och har mycket gemensamt, så kul att våra små är jämngamla också.
 
Efter ett par timmars fika sprang jag in på Kappahl för att bränna ett par värdekuponger och såg att dom hade 70% på utvalda plagg. Så fyndade loss på lite större storlekar. Han har redan dessa plagg i 56, men tycker dom är så fina så köpte i 62 och nåt plagg i 68 också. Tror jag sparade 380kr totalt när rabatten dragit, kändes nästan som att jag hade tjänat pengar, haha.
 
Nu har jag ca 1timmes jobb vid datan att göra innan jag kan ta kväll, och ska även slänga ut en hel del grejer på tradera som mamma och pappa får ta med och posta i Sverige sen.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback