Hairtalk

Idag var första dagen på Calles lediga vecka. Han jobbar 7/7, alltså jobb 7dagar sen ledig 7 dagar, och det är verkligen underbart. Vi får så mycket tid tillsammans och även de dagar han jobbar så ses vi massor då han jobbar på Oslo centralstation som ligger 5-10min gångavstånd från våran lägenhet.
 
11:45 vaknade vi idag, så jäkla skönt alltså. Lion sover hela nätterna. Vaknar till runt 8 på morgonen och äter i 10minuter, men somnar direkt om efter de. Så vi är väldigt bortskämda och hoppas de fortsätter så, peppar peppar.
 
Vid kl 14 lämnade jag mina grabbar hemma och tog trikken till Solli för ett besök på Oslo Hair & Beauty. Var redan jättenöjd med både längd och färg på mitt hår, så vi varken klippte eller slingade. Men jag ville ha de tjockare, så vi satte i hairtalk som även förlängde några cm. 
 
Vat så himla nöjd! Och har hört och läst såå mycket bra om hairtalk, hur "skonsamt" det ska vara mot håret och hur ens eget hår kan växa till sig under tiden man har hairtalk i. Så det ska bli spännande å se hur mitt hur är nästa gång jag ska ditt för att flytta upp fästena.
 
Före:
 
Efter:
Såå nöjd! Kristin på Oslo hair & beauty vet vad hon gör! 
 
När jag kom hem från frisören kom Mia över och åt middag med oss och myste med Lion! Fina vännen vår <3
 
Nu ska jag krypa ner i soffan med mina killar och mysa ett par timmar!



Kommentarer

Vad fint håret blev! Måste testa hairtalk nångång :)

Svar: Tack, jag är jättenöjd! :) Fästena sitter så osynligt och känns inte ens. Nästan omöjligt att veta att det är extensions :)
Jennifer Nyman


Kom ihåg






Trackback