Mysdag

Idag ställde vi klockan på 10, ganska sjukt. Men med en liten som gärna sover till kl 12 på dagen och jag med, så lär man ställa klockan för att ta sig upp innan lunch haha. Vi hade iallafall en lunch inbokad hemma hos Regina, tillsammans med henne, Rebecka och Katrine och deras bäbisar som bara är ca 4veckor yngre än Lion.
 
Det var första gången jag träffade Rebecka, som också är svensk och tydligen bor 5minuter från oss. Så det var ju verkligen trevligt å lära känna dom. Vi blev bjudna på paj och satt och pratade i flera timmar. Mysigt och välbehövligt!
 
 
Senare på kvällen kom Alice och Sussie över på fika och berättade om sin Thailandsresa. Åh guud vad avis man blir, de känns lite i kroppen och själen att de inte blev nån resa dit i år. Men istället fick vi ju den finaste skatten vi nånsin drömt om, så det jämnade ju ut de hela om man säger så ;)
 
Avrundade dagen med ett riktigt bra benpass på gymmet. Det är så jäkla skönt att träna, speciellt nu efter graviditeten. Man riktigt känner hur bra kroppen reagerar på träningen. Och eftersom jag inte ammar längre så lyckas jag få in 4-6 pass i veckan. Det är även en egentid som är härlig. På med bra musik i hörlurarna och bara vara en timme. Även om det allra härligaste alltid är att komma hem från gymmet till mina hjärtan! <3
Mammakroppen hittills.
Målet med träningen är först å främst att må bra och känna mig stark. Men därefter är målet att kunna bada med Lion hela sommaren och känna mig i trygg i bikini!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback