Fredag - hårfärger

@ wööörk, näst sista dagen nu!

Sanna är på tjänsteresa, Jon är sjuk, Sara & Marita har gått för dagen, vilket betyder att jag jobbar ensam hela eftermiddagen fram till 18, bluuääää!!!!

Sitter och kollar igenom gamla bilder, insåg precis att jag hunnit haft en hel del olika hårfärger sen december;


Från mörkbrunt till blond, och däremellan sjutusen olika slingfärger. Nu är jag slingad igen efter att ha vantrivts hela sommaren som blondin, huhu! Tur att man har världens bästa vän som är världens bästa frisör också, lovely <3

Har inte en susning hur jag ska lyckas fördriva tiden, ringer ingenting typ(precis när jag skrev det fick jag typ 3samtal och 5chattar). puuuhh, sådärja lugnt igen.

Om en vecka kommer en tjej och provrider Ella, kommer gråta blod när jag säljer henne, fyfan. Min skatt!



 

Jaja, ska jobba vidare!

 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback