Act like a lady, think like a boss

Mobilbloggar som vanligt, så se upp för massa stavfel!

Grym dag på jobbet, haft 4dagars utbildning och har egentligen utbildning veckan ut, men sitter redan själv och jobbar och har även lyckats sälja mina första försäkringar idag, känns grymt!

Vet inte ens om jag skrivit vad jag jobbar med, men det är iallafall på OKQ8 kundtjänst i Avesta. Svarar alltså i telefon och hjälper folk med deras OKQ8 kort, räntor, saldon, konton, spärra, aktivera osv. Sen har vi även i utmaning att sälja försäkringar till kunderna som ringer in, vilket jag trodde skulle va svårt, men precis som på mitt gamla kundservicejobb så går det lätt för mig*skrytskryt* ;)

Hur som, jag trivs galet bra, kollegorna är supertrevliga och roliga och jag älskar våra chefer, som idag hade lagat hemmagjort julbord till hela avdelningen, sjuuuukt gott. Vi fick även julklappar, riiktigt fina saker! Så jag är så himla glad att jag tackade ja till detta även om jag hade planerat att ligga hemma å mysa hela vintern eller möjligtvis åka till thai. Men nu blire Avesta för hela slanten och sakta men säkert ofrivilligt börja bryta på dalmål, haha herregud!!!!

Nu ska jag ta en fet powernap och efter det blir det solarium med frugan innan Tim ska bjuda på lchf-tacopaj, hur fan man nu lyckas göra en sån ;D!?

Justja, världens bästaste fruga gick upp tidigt idag på sin lediga dag bara för att göra mig snygg i håret med donut å grejjer, bättre än henne kan ingen bli!!

Xoxo




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback