Dear Santa

Om det finns en tomte, så hoppas jag att han är rik och läser detta!
 
1. Gaddning - Har så sjukt mycket bilder i mitt huvud hur jag vill ha det! Klippte ihop en inspo bild:
 
 
2. Resa - Inget speciellt resmål jag snöat in mig på. Mest bara komma ifrån Sverige, upptäcka och uppleva något nytt. Lite värme, sol och bad skulle ju dock inte sitta helt fel med tanke på att man i stort sett lever i nordpolen!
 
 
3. SPA weekend - Komma iväg en helg, bara slappna av, bli ompysslad, äta gott och bara vara. Hur underbart lixom!? Har hört mycket gott om Rånäs Slott både från släkt och vänner, bodde bara nån kilometer därifrån när jag var yngre, fint ställe!
 
4. Tuttar - Dom som känner mig vet att jag alltid tjatat om bröstförstoring!! 

5. Näsplastik - Jaa jag är extremt fåfäng! Jag vill fila ner näsbenet en del, är helt enkelt inte nöjd med min näsa nu, den är för bred upptill!
Resultat före och efter, Annelie Hansson som var med i Paradise Hotell. Galet bra resultat!
 
6. Materiella ting skulle kunna vara - Ett par Reebook EasyTone, ny lur (iPhone 5, eller ny skärm till min 4S), Jeffrey Campbell Lita Shoe(Guld eller rödglittriga), presentkort på ett par glasögon(eftersom jag ser sämre än en blind typ). 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback