Leave the world behind

Tjoooflöjt!
 
 
Varit mer än full rulle i helgen, därav NOLL bloggning hehhehähähähöhö!
 
 
 
 
 
Mhmm, i fredags så drog jag, Tim och Tjalle till Stockholm för rejv i Högdalen. Landade först i min brors lägenhet och dumpade av prylar, sen tog vi tuben till Högdalen och checkade in på Underground Lounge. Det var tung stämning och jag hade sjukt kul, stängning 03:00 kändes på tok för tidigt, hade kunnat öst på till morgonen! Men icke, då fick de bli hemgång och typ "efterfest" med min bror och hans kompisar haha. Sjukt bra kväll iallafall!!
Tommy Lasak, tuung DJ!
 
Yeye, sen på lördagen vart det bara att ta en snabbdusch och glida mot Globen för lite horseshow med mamma, bror, kusiner och moster. Väldigt trevlig och mycket kul att titta på verkligen! :)
 
Efter globen mötte jag upp Tim så drog vi till Slakthuset på Art Of Sound, tokmassiiiivt jäkla rejv alltså. Men vi drog innan stängning eftersom vi knappt sovit ett skit senaste dygnet. Så efter att dansat sönder där inne så bestämde vi oss för att åka hem och hänga me min bror och hans kompisar istället vilket vart ett trevligt avslut på natten innan det vart sovtajm!
 
Sen när vi kom hem på söndagen vart det adventsmys med Tim och Ewe och kolla lite julkalender och film. Massvis med glögg och god ost, nomnom!
Sammalika igårkväll, då körde vi på pannkakor och film, och självfallet en massa glögg igen då haha, glögg-överkonsumtion i dethär huset!
 
Yesyes, nu ska jag ta en dusch och ta tag i lite nödvändigt stuff!
 
Pusssheeeej lixom!
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback