Scream & shout

Trött tisdag verkligen! Somnade kanske typ runt 3 inatt tack vare att jag sov halva dagen igår, så duuuumt! Men upp och hoppa vid 8 idag så kan jag nog somna i tid ikväll. Ska ju börja kötta jobb på torsdag, så då blir galet tidiga mornar, så dygnet lär i rätt tidsrytm tills dess alltså.
 
Av nån anledning så har jag "aldrig tid" att blogga på helgerna, Så får bli en "efterhelgenupdate" nurå. Om jag minns allt jag gjort vill säga...
 
Uhm, i fredags såå vart det ju iofs ganska så lugnt. Chillade med Tim hela dagen och kvällen, sen kom Ewe hem typ elva på kvällen, så då vart de galen sen middag. Stekte rostbiff, gjorde champinjonsås, grönsaker, goda ostar, ölkorv och rödvin, en lagom fredagsorgasm i munnen, deli!
 
Lördagmorgon, tidig uppstigning. Gjorde en mager broccolisoppa och kokta ägg till frukost. Sen körde jag Ewe till tåget och gled sen till solarieöarna för en 20minuters relax, toknajs!
 
Sen hem och vänta in Ewe som kom hem vid 5 igen. Då vart det fix och så eftersom tanken var att vi skulle till Uppsala och rejva. Men vi kom inte så långt, utan härjade hemma ett bra tag och sen ner på statt några timmar, och de var väl lika segt där som vanligt, sen vart det lite efterkaka hos oss innan däckning. 
Man går ju inte på statt utan att ta den obligatoriska spegelbilden, hahahaha fyfan!
 
Spexar med gröna nätärmar, glamouröst hehö!
 
Söndag, vart bakismysdag med Ewe, Tim och Joche bara, fanns inte mycket ork kvar till annat. Lagade iordning god mat på kvällen och kollade igenom lite filmer.
__________________________________________________________________________________________
 
Måndag sammanfattning; Trip till Avesta med Ewe, insläpp och kvällsfodring i stallet, lagade god mat, filmmys. cheeeck!
 
Ugnsbakad(!?) fläskfilé i ugn med champinjoner, sallad, keso och avokado. LCHF är fan så gott alltså! 2kg down på en vecka, hejaheja!
_____________________________________________________________________________
 
Dagens frukost:
Gröt gjord på ONEmeal från Fitnessguru med hallon och en skvätt lättmjölk till, gött! Ska prova åh ha lite kanel till nästa gång, deliiii!
 
Nu ska jag slänga i mig lite tonfisk och keso, ringa lite samtal och sen ska jag ta mig i kragen och gå en promenad, kanske svänga förbi simhalllen för några längder kanske alltså, hahaha!
 
Ses hörs tjingelinkan och hej!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback