Think Different

Chillfredag blire! Ligger atm i soffan med Tim och lyssnar på tung psytrance och laddar inför morgondagen då det ska rejvas i vanlig ordning, big thumbs up! De blir Tripple A's på Karlssons Kök och min favvo Dj Anneli kör mellan 00-01:30, så tungt! Jag och Ewe drar iaf, sen får vi säkert med oss några till hoppas jag, annars träffar man ju massa sköna där.
 
Hur som haver, snön ger sig inte, det blir bara värre. Men jag klagar faktiskt inte, det är helt okej! Hade jag inte haft bil och körkort hade jag nog dock flyttat till en solig ö för längesen. Igår vart det typ snöskottning halva dagen haha, Har ju lite space här hemma som behöver snöröjas, men de e bra å få lite påtvingad motion. 
Fan jag lagade nog godaste laxen i världshistorien igår, laxgratäng. Med (hör å häpna) blåmögelost, färska champinjoner, supermager grädde, fiskbuljong, salt & peppar och broccoli, tror inte jag missade något. Kokar iaf upp allt utom laxen, sen häller jag bara över skiten på laxen i en ugnsform och sen grädda i ugn typ 30min på 200grader, gött som i GÖTT! Glömde ta kort dock, men whatever! 
 
Idag så körde jag Ewsan till tåget kl 9 i vanlig ordning, och jag brukar inte gå å lägga mig igen efter det, men idag var jag nå förbannat trött. Så jag och Tim svepte frukost och kollade julkalendern, sen vart de däckning big time fram till kl 2 på dagen. Då drog vi ner på stan, köpte strumpor, foundation, alkohol och fyndade läpppiercing på Johansson's Guld som hade 50% rabatt på typ allt. Dock har jag ju inte haft någonting i mitt hål i läppen på år, men lyckades ändå trycka i en piercing, så nu sitter en fin liten pärla där, även om jag tycker att min piercing är väldigt mycket yesterday! Men vill den ändå inte växa igen så kan jag lika gärna sätta i något där, punkt och slut!
 
Sämst bild;
 
Ikväll kommer inte Ewe hem förns seeeent, typ 11. Men jag har köpt hem en massa gottis tills hon kommer, LCHF of cooourse!
 
Rostbiff, ölkorvar, brieost, blåmögelost, rödvin(fredagsfusk) och till köttet tänkte jag göra en sås på färska champinjoner och mager grädde, ah å nå passande kryddor förstås! 
 
Så nu tycker jag att hon kan komma hem nån gång, hehööö!
 
Tack för mig hej!
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback