Wööörkiiit

Bloggar dåligt nu, blir bara lite uppdatering med mobilen för orkar inte sitta vid datorn nu när jag jobbar hela dagarna och har tusen grejjer å ta hand om när jag kommer hem. Men iallafall så trivs jag som fisken i vattnet på nya jobbet, så lite tråkigt är det att de bara är till 1februari. Dock är jag inskriven för kursstart i vår för lastbilskörkortet nu äntligen iaf efter att ha väntat hela hösten. Så de ser jag verkligen fram emot. Nu har Calle varit borta halva tiden av sin resa också, så nu är det bara några veckor kvar tills han kommer hem och då är han hemma med mig i en hel vecka innan han sticker iväg å jobbar, kommer bli så mysigt!

Uhm jaa, annars händer inte mycket. Börjar sätta igång Ella den här veckan efter vilan, så sen är väl tanken att hon ska bli såld i början av nästa år tyvärr.

Nä fyfan, nu ska jag fortsätta slita röven av mig här hemma med disk, tvätt och matlagning. Skottade hela uppfarten och så idag efter jobbet också, sviiinjobbigt eftersom all snö blivit helt tuung eftersom de töat så mycket senaste veckan. Va även tvungen att rucka på en stor jävla snödriva vid brevlådan eftersom vårt snille till plogkille typ lagt hela Hagabergs snö där så postkillen blir sur när han måste kliva ur bilen för att lägga i posten. Jaja, nu e de gjort iaf och jag kanske är nån muskel rikare!

Ses, hörs & hare bra, puss!




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback