Your body

[Mobilbloggar jao]
Myyspyys i soffan med min lilla tokfia! Har gjort väärldens godaste lunch(thaiwok m. kyckling, vitkål, paprika, svamp, jordnötskräm å lite annat gött) och sovit middag efter en förmiddag på stan.
Jag hade lite snicksnack möte inför yrkeschaufförutbildningen , är så fruuktansvärt taggad!! Sen vart de UM, Ewe skulle ta ut sin p-stav och i med by, men dom fick inte ut den gamla så nu har hon två st, hahahhaha! Men nästa veckan blire sjukan för köttning, dä ska den gamla fan ut!

Faan imorgon är första dagen på nya jobbet. Alltså de ska väl bli kul, men de betyder att det är slutslappat för min del nu. Men det handlar ju bara om inte ens två månader, så jag ska nog överleva. Det är i Avesta dock, så kommer få pendla totalt 8mil per dag, oskön...t! Ge mig lastbil och kort nu pliiiz!!




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback