damn sleep

Godmorgon!

Fredag idag, naaajs! Klockan är 05:52 och jag har varit vaken sen kl 4, tack för att jag får sova lixom! Har kämpat mig kvar i sängen och försökt att somna om, men gav nu upp. Lyckades somna vid 12, så de va ju skitbra, men hade gärna sovit mer än 4timmar. Men icke de, min kropp e knäpp och vill inte sova. Den beter sig som en jävla bäbis. Snittar 4h sömn per natt, sen måste jag ta en powernap vid lunch, kaaaos!
 
Jaja, pigg och glad nu. Ska röja undan lite och köra nån maskin tvätt innan jag väcker Ewe vid 8. Då blire frukost i Ransta och sen shopping och grejjer i Västerås. Ewe ska pierca sig på MagicLine, och vart hon ska pierca sig är tillsvidare hemligt men bild kommer senare. Och vad vi ska shoppa, jaa inge onödigt iallafall utan lite nödvändigheter och ett varsitt sviiiincepesnyggt linne till imorgonkväll, woooooop! JAG ÄR SÅ TAGGAD!!!! Det var fan två månader sen jag var på rave sist, så om jag är taggad nurååå!
 
Här är tre låtar jag kan lyssna mig döv på, så förbannat bra om man har en relativt tung ljudanläggning:
 
 
 
Nej nu ska jag invänta Vakna! med The Voice och kanske förhoppningsvis lyckas med en powernap innan det är dags att åka till Ransta.
 
Ha en grym dag mina vänner!
 
xoxo



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback