drinks on me

Morsning korsning!
 
Gick upp kl 8 imorse med Ewe och körde henne till jobbet. Och nu ligger jag i soffan (som vanligt när jag bloggar, haha) och kollar på film och myser med en feeet kopp hjortron-te som bästaste Calle har köpt, munorgasm! 
 
Och hur mysigt vare inte å kliva upp i ett varmt julpyntat hus med massa snö utanför fönstret och äta en lussebulle till frukost, life on a stick;
Och nu under morgonen har jag röjt upp lite efter gårkvällen då det vart julmys med skräckfilm. Kollade på Paranormal Activity 3, vidrig som tusan, men sämsta slutet. Man måste alltså se 4an för att det ska vara nån mening med att se 3an typ, så lär väl göra det nån dag. Dock tyckte Adam att vi var tråkigast i världen som ville se skräckfilm, så han kollade max 10min sen däckade han i soffan. Om jag kommer får skit för den här bilden, hahahah;
 
Mhhm, jaa sen efter filmen så hjälpte Ewe mig och sätta vit mossa i adventsljusfatet eftersom jag hade tummen mitt i handen på den fronten, så den vart så finig så;
Ska köpa några små dekorationssvampar och sätta i mossan också tänkte jag!
 

Nu ska jag kolla klart på filmen "Friends with benefits" innan jag ska göra mig iordning för att åka ner på stan och äta lunch med min älskade Sandra!
Och sen ikväll ska jag möta upp Linda, så ska vi flytta Bus till ett nytt stall. Måste även ringa lite samtal, åka ut till Ella, röja upp lite på tomten innan det kommer mer snö osv. Så det blir full rulle idag och sen välkomnar jag helgen, woopwoop!
 
Have a great day buddies, xoxo



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback