Early in the morning

Godmorgon sömntutor!
 
E man inte upp med tuppen så säg! Nej grejen e den att jag inte har somnat än, det e kaaos med min sömn alltså. Jag borde vara helt utsliten och dödstrött efter helgen, men icke. Snittar nog ca 4h sömn varje natt ungefär, förutom denna då som e totalt sömnlös. Men har en känsla av att jag kommer vara helt lost vid lunchtid ungefär och behöva sova en skvätt då istället. Men ska försöka skippa de så jag är übertrött ikväll istället så kanske jag kan lyckas sova en hel natt, det vore nåt de.
 
Planer idag då; 
Tänkte iallafall ha en lugn och skön morgon och förmiddag. Laga god frukost och kolla på Vakna! med the voice. Sen åker jag nog ut till stallet innan lunch och grejjar lite, joggar Ellisen lite. Sen tänkte jag nog hinna med gym eller simning och även en sväng i solariumet.
Sen kommer nog både Ewe och Frida hit och myser med mig ikväll, såå jäävla naajs!
 
some oldpics.
  
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback