Here We Fucking Go

Hey babes!
 
Tro fan att jag somnade imorse vid typ 8 och sov hela dagen typ. Tjalle ringde och väckte mig kl 14 som tur var! Då körde jag  ner Tim till körskolan och själv begav jag mig ut till stallet och pysslade om finaste hästen. Sen mot ICA och hämtade ut mitt paket från fitnessguru.
 
Några nya shakers, proteinpulver med jordgubb & vitchokladsmak, måltidsersättning med belgisk chokladsmak, nattkapslar för fettförbränning, creatine, hår & nagelboost samt att jag har ett par burkar ripped adrenaline från gymgrossisten
 
Sen var jag med Frida i några timmar, efterlängtad tjej! Hon hjälpte mig med intag och kvällsfodringen i stallet trots att hon är rädd för hästar haha, gullfia <3
 
Nu är jag med min älskade fruga, vi har käkat tonfisksallad med keso och pratat en massa och gjort lite hyss. Hon vart även aspepp på att börja träna och grejja med mig, så vi beställde hem ett gäng prylar från fitnessguru åt henne också och på fredag blire raka vägen mot actic för första passet på nya gymmet. Får se om jag ångrar att jag bytte, men det tror jag inte! Helsoft att kunna simma några dagar i veckan! Samt att dom har Salas bästa solarium, perfekt!
 
Nej nu blire film och förhoppningsvis somna till den!
 
Godnatt raringar!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback