In my mind

Shuuue!
 
Precis hemkommen från stallet, KP(min hovslagare) kom över en sväng och snicksnacka en massa och kika lite på Ellisen. Sen helt plötsligt svartna de för mina ögon totalt så föll ihop och la mig på golvet i stallet. Fysatan så äckligt de va, trodde jag skulle dö typ haha fy, svinläskigt! Kändes som hela min kropp typ brann upp, blev helt svinvarm så de nästan brändes. Sen efter en stund försvann det, men mår fortfarande kasst.
 
Så nu ska jag bädda ner mig i sängen med en massa te och bra musik och sova ett par timmar medans min älskade pojkvän är iväg och köttar gym. Sen vad som händer ikväll har jag ingen aning om, beror helt på hur jag mår. Tror sömn och mat är det enda som hjälper, så troligtvis är jag fit 4 fight igen om några timmar.
 
______________________________________________________________________________________
 
Happ, och vad har hänt senaste dagarna då, inte så värst mycket. I onsdags var vi till Avesta en sväng. Bytte till vinterdäck på audin och hämtade posten som kommer till lägenheten. Sen på kvällen så lagade jag min efterlängtade fiskpudding, och den smakade nog ungefär som jag minns den. Tror jag var typ 7-8år när jag åt de sist haha. Sen vart det filmchill med Calle och Timpa, dock däckade jag tidigt som vanligt, vilket är skönt förutom att jag vaknar sjukt pigg mitt i natten sen och inte kan somna om :/ !
 
Såhär vart resultatet av maten;
Fiskpudding

Recept
1 liten korv risgrynsgröt
400 g vit fisk
2 ägg
½ tsk muskot
1 tsk salt
1 krm peppar
1 knippa dill
1 dl ströbröd
Vill man kan man ha i lite fiskbuljong för att få fram mer smak

Gör såhär:
Sätt ugnen på 225 grader.
Dela fisken och vänd ner i risgrynsgröten. 
Vispa ihop ägg, kryddor och hackad dill, vänd ner i smeten. 
Slå smeten i smord ugnsform och sikta ströbröd över. 
Lägg på några klickar matfett.
Grädda i ugnen i 30 minuter.
Servera puddingen med skirat smör, kokt potatis och ärtor.
Delicious!
 
__________________________________________________________________________________________
 
Ah sen igår så gjorde vi inte så mycket. Jag och Calle drog ner på stan och åt en varsin fylld baguette på Johansson's, sen hem och lata oss en massa typ, skönt de med!  På kvällen blonderade jag Calles hår och sen massa film me Erik och Tim.
Förbaskat sexigt med slinghätta på huvve, hahaha;
Hahaha, söööt!!!
__________________________________________________________________________________
Ah nej nu blire sängen och sova middag, fasen så skönt!
Tjingeling!
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback