kamouflage

Tjolahopp & goddagens!
 
Lördag fifaan, tokbäst!!
 
Igår vart de Västerås med frugan. Först lunch på Jensen's, sen piercade sig Ewe och sen letade vi ihjäl oss efter de ultimata linnet till ikväll både på stan och Erikslund men hittade inget, vi köpte ett varsitt ändå som får duga. 
Snygg piercing som satan, passade henne prima tycker jah!
 
Lunchbiff med grillade grönsaker, riktigt jävla gott!
 
Sen dumpade jag av henne på stationen eftersom hon och Max skulle vidare till Sthlm för Swedish House Maffia, och jag var lite jätteavis! Men jag haffade Tim och Erik och åkte till Arlanda för att hämta Robban som kom hem från Norge en sväng. Sen begav vi oss hem och kolla film och svulla sallad(dom åt pizza) ;).
 
Och idag blire REEEEJV i Stockholm, så jäävla najs! men först ska jag ner på stan med älskade Ebba. Ska köpa örhängen, lite smink och fortsätta letandet efter det ultimata linnet, wish me luck!!!! Sen blir en sväng i solariumet och efter de drar vi mot Stockholm igen för tookdraaag!! Det blir jag, Ewe, Tim, Adam, Matte, Tjalle, Rebecca och Robin! Bor i min brors lägenhet där, priiiima!
Outfit of today
 
Nej nu ska jag möta upp Ebba, ses höööörs hejråå!
 
xoxo



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback