million tears

Godmorgon!
 
Har precis kommit hem efter att ha vinkat av min fina älskling vid tåget, snart sitter han på ett flyg till Thailand och kommer hem i mitten/slutet av januari. Lär avlida innan han hinner komma hem, dehär kommer bli så galet jobbigt! Men är glad för hans skull att han äntligen får komma iväg! Med lite mycket tur och grejer KANSKE de finns en liten möjlighet att jag kan åka ner nån vecka, vore helt underbart. Men det hänger lite på hästarna, jobb, ekonomi osv.
 
Gammal bild på mig och min kärlek, jag älskar dig!
 
Har gråtit som ett litet barn nu så tror inte de finns några tårar kvar, så nu är det bara att göra det bästa av situationen. På lördag blire Technostate på En Arena vid Globen med Ewe, Tim, Matte och Adam. Kommer bli så jääävla tungt, rejv är fan de roligaste som finns!! Och imorgon ska jag och Ewsan åka till Västerås. Hon ska pierca kinden och sen ska vi leta på nå tungt å ha på oss på lördag. Åh herregud, jag e så övertaggad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Skulle kunna rejva varje dag!!
 
Och nästa helg blire Stockholm International Horse Show med mamma, moster, bror och kusiner. Årlig tradition och så hiimla myysigt!
 
Nu har jag precis svept en shake med måltidsersättning och ska sova, vart inte mycket sömn inatt eftersom Calle kom hem vid 2 och höll sig vaken så han kan sova på flyget.
Senare blire sola, simma, vara med Frida och ikväll blire mys med frugan min!
 
 
Puss & kram
 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback