Million voices

Hej raringar!
 
Har för bara en stund sedan pussat min bästa älskling hej då, nu sticker han ner till Tranås och jobbar i 3dagar, sen kommer han hem i ca 5timmar på torsdag och sen drar han till Thailand i typ 8 veckor...GAAAH!
 
Får jag bestämma så åker jag ner till Thai nån vecka i december och sen börjar plugga direkt i januari, meeen som det ser ut nu så lär jag jobba halva december och hela januari och isåfall börja plugga tidigast februari, god damnit! Visst, de e väl kalas att få jobba lite, meeen på vintern vill man ligga hemma och mysa med sin kärlek, men istället så ska jag nu jobba och inte få träffa Calle på fan halva vintern, satan så obra det känns! Får väl hoppas på att träffa en massa nya roliga vänner på jobbet iallafall som kan förgylla vinterns kalla vidriga dagar! Hatar kyla....!!!!
Jaja, nog om det!
Helgen som var iallafall, ja den vart väl rätt livad typ för att vara en helg innan löning! I fredags vart det lite partaj hos Janne med lite folk, sen ut på statt en sväng och sen efterfest hos mig & Calle hela natten typ.
 
Lördagen innehöll dåligt med sömn, men massa soffmys innan vi gjorde oss iordning igen och gled till Avesta. Där vart de lite förkrök hos Hanna & Robin, sen drog jag, Calle och Robin ner på krogen en sväng. Mycket folk vare, men medelåldern var väl typ 40, så de va lite sådär halvkul, mest kul vare å se fulla gamlingar sitta å hångla i hörnen hahaha fyfan! Nej vi drog hem innan stängning och kom på att vi ville åka hem till mig och Calle i Sala istället, så vi packade in oss i bilen och gled till Sala, vi vart väl en 10st iallafall, så de var trevlaaans!
__________________________________________________________________________________________
 
Har inte så mycket mer skoj att skriva om atm, men imorgon tänkte jag starta en grej här i bloggen som ska få mig lite mer motiverad till att träna/äta rätt osv. Kan ju passa på å bli lite fit och grejer och skippa sambofettman när man ändå ska sitta lite halvt forever alone i X antal dagar.
Men det tar vi imorgon, nu ska jag vila en stund sen ut till stallet, KP kommer en sväng igen.
 
Ses hörs hej!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback