multistop

Hej söndag, ge mig lördag igen!
 
Precis hemkommen från huvustaden. Ligger i soffan med frugan och myser massor. Vi ska styra en massa glögg ikväll, mhmm godaste!
 
Jaa okej, gårdagen då; Åkte till Stockholm vid 4, det vart bara jag, Ewe, Matte, Erik och Tim, men vi skulle ju bo hos min bror där så de hade blivit vääldigt trångt om vi varit fler haha. Chillade och drack lite i lägenheten fram till typ 9, sen vart det tunnelbanan till globen och in på Technostate. Åh herrejösses så kul vi hade, öste på utav bara satan tills dom stängde vid 3. Dock packade min rygg ihop, så jag fick lov att sitta sista timmen typ för att inte avlida. Men är så jääkla nöjd med kvällen. Alla hade svinkul och det kunde knappast blivit bättre!  Så nästa helg drar iallafall jag och Ewe igen. Då blire Art Of Sound på slakthuset i Stockholm. Men först ska jag på Globen Horse Show med mamma, moster och kusiner! Sen vid 12 så sticker jag och Ewsan ut och öser hela natten, förhoppningsvis orkar vi tills dom stänger vid 05:00 :D
 
Sooomiiie piiixx;
 
 
Tack för mig, heeeeeey!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback