ORMJÄVEL!

Gokväll mina fina vänner, och andra randoms som läser!
 
Ligger i soffan och kollar på Benknäckargänget med Joche och Tim, så inåt helvete kul, skrattar så tårarna rinner! 
 
Idag har jag inte gjort ett smack, typ. Vaknade alldeles för sent, har vänt på dygnet totally! Har iaf hunnit med tvätt, disk, stallet samt matlagning till mig och Jochiboi! 
 
Fasen alltså, nu ere bara 2veckor kvar tills Calle drar till Thailand i 2månader...jag tänker gå i ide! Ni kan väcka mig den 18januari, tack!
 
Men om jag har TUR så kanske jag kommer att kunna åker ner en sväng och kanske va där i 2veckor eller nåt. Men det beror helt på om jag måste jobba och om jag får ena hästen såld. Så vi får väl la se.
 
Tur som satan att man har underbara vänner att tracka under tiden, så går veckorna lite fortare. Ska ta hem chihuahuorna också så jag har lite sällskap, samt tvinga Ewe och Frida att bo här med jämna mellanrum!
 
Fyfan, min största fobi är ormar, utan tvekan! Checka där här läckerbiten, nå så inåt helvete stor! KRÄKS!!!!
 
Sov så gott, puss & kram!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback