Perfect morning

Godmorgon darlings!
 
Haft en mysig och perfekt morgon! Vaknade bredvid Ewsan vid halv 8 pigg som tusan trots dåligt med sömn. Klev upp och plockade fram en massa gottis och satte igång och mixade lite kvargsmoothies till frukost, omnomnom!
 
Vi gjorde två olika smoothies. Båda gjorde vi på lätt kvarg 0,2% fett och lätt vaniljyoghurt 0,5% fett. I den ena hade vi hallon och mango, och i den andra hade vi hallon och björnbär, delicious! Fick även tillsätta en skvätt mjölk för att få dom lite lösare.
 
Sen körde jag Ewe till tåget och efter det åkte och la mig i solariumet i 20minuter, föör sköönt! Behöver få lite mer färg, dehär vädret får en och känna sig så fruktansvärt blek och tråkig! Sen hem och duscha och smörja in sig med världens bästaste bodylotion från Victoria's secret som luktar kokos och vanilj, så nu luktar man som ett horhus som min pappa skulle sagt, hahahah!
 
Nu ska jag klämma en proteinshake sen åka mot stallet och fixa. Sen ikväll kommer ewe hit igen, och om Tim sköter sig och klarar körkortet idag så åker vi och svullar julbord på IKEA, woop woop! Måste ju gå å få till ett shysst LCHF julbord kan jag tycka! Och även om han inte klarar körkortet så har jag en känsla av att vi kommer att åka ändå haha!
 
Nej nu blire stallet!
 
Puss på världens bästa tjej, aj lav jo! <3
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback