Bus söndag!

Godagens!

Sitter vid köksbordet med datorn och letar efter lite jobb. Träffade Student Consulting en stund idag och dom tipsade mig om lite jobb, så får se då. Ska väl söka ett iaf tänkte jag, men helst av allt vill jag vänta in lastbilskörkortsutbildningen.
 
Planer för idag existerar inte, förutom att träna är ett måste efter en tokdålig kost & träningshelg haha!
 
Igårkväll så gled jag, Barden, Joche, Robin och Frida till Max i Västerås och svullade lyxshake, galen kaloribomb dedär, men mhmm så gott;
 
Sen skulle vi glida hem, men vi vart på äventyrshumör. Så först åkte vi ut till Sätra Brunn, eftersom det tydligen spökar galet där. Nog för att vi skrämde upp varandra nå brutalt, men de hände inte så mycket mer än så. Så när våra pulsar låg på bristgränsen gled vi till Kila istället och gick på nån stig ut till nån gammal hembyggdsgård med massa gamla byggnader. Och så var det fullmåne och helt köret, så det var lite läbbigt. Men det var inga spöken som ville skrämmas, så det var lite misslyckat ändå, men kul hade vi!
Sen körde jag hem alla, och jag & Joche åkte hem till huset. Jag målade klart en massa i det andra sovrummet, så snart äre klart för att flytta in grejjer där. Bara lite eluttag som ska upp och sådär. Kanske gå ett varv med penseln igen nånstans möjligtvis. Sen kom Tim över, så kollade vi lite film innan det var dags att däcka.
 
 
Himla bra söndag måste jag säga, och de har man ju bästa vännerna att tacka för. Kärlek!
 
Tack för mig, hej!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback