Chilldill

Hejjhejje alla damer och damälskare!
 
Precis hemkommen från stan med C och hans bror. Har vart på returen med massa gammalt virke efter renoveringen, samt köpt nytt virke och har även smällt i oss en lunch.
 
Uhm jaa, jag har inte bloggat på nån dag. Men i måndags var jag till Västerås med Calle & Joche. Köpte massa grejjer på Ikea och Bauhaus, samt käkade tacobuffé, omnomnom! Sen efter det gled jag till stallet och plockade in alla hästar samt kvällsfodrade medans C & J kirrade kvällsmat och fixade med lite nya prylar till köket.
 
Och i tisdags var jag med Frida hela dagen, tokbra! Det behövde jag verkligen, hjärtat och hjärnan kändes ungefär 3ton lättare efter det. Vi gick på stan och sen åkte hem till henne en sväng. Vart massa mys med hennes nya hundvalp, så jäävla sööt;
 
Och på kvällen drog jag till stallet och pysslade lite med Bus !
_____________________________________________________________________________________
Och igår då, så åkte jag ner och mötte Ewe på stan och hämtade Linnéa på Lärkan. Så beställde vi thaimat och åkte ut till Ransta och fixade hår hela dagen. Eller ah, Linnéas hår, och det vart så fint så! Sen hem till Sala på kvällen, Ewe följde med. Så vart det tacos och massa mys med Calle, Joche, Barden, Björn, Pontus och Timpa, toppenkväll!
 
Och såhär fjollig ser jag ut idag, hehu;
 
Halääägöött då!
Tjingtjong



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback