Fyllechauffis vare jah!

Snabb snabb uppdatering!
 
Har precis kört Linnéa och Nattis på nån konfirmationsträff, och snart ska jag till Sala och hämta Ewe vid tåget. Har ätit mumsig förrätt och varmrätt här hemma hos familjen Wallin, så blire dessert med Ewsan när vi kommer hem igen! NOMNOM! Sen ska jag även köra några bekanta till familjen som är på middag här ikväll.

Så om någon behöver i skjuts ikväll kan man slå en pling till mig så kirrar jag!
 
Calle har det tydligen kalasbra i England, och jag är fortfarande såå himla avis! Fasen så skoj, men men! Nästa gång ska jag tametusan åka med! 
 
Imorgon blire födelsedagsfest hos Max, så de blir trevlans! Sen har jag lovat Robin att styra filmmarathon på söndag, så lär väl offra mig på det då ;)
 
Ah nej, hade väl inte mycket vettigt å skriva egentligen!
 

Trevlig helg allihopa!
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback