Helg å grejjer

Halloj!
 
Lite om helgen dååå;
 
Igår så klev jag upp tidigt och körde Ewe till tåget och sen gled jag till stallet och grejjade massor. Sen hem och städa en massa, duscha, äta och såntdäär.
 
 
Sen kom Ewe vid 6 och bjöd på käk. Och sen kom även Moffe, Spelle, John och Jocke över och förfestade med svärd och grejjer. Gled väl ut på hotellet vid halv 12 typ skulle jag tippa att klockan var. Hade sjuuuuukt jävla kul, dedär stället kan verkligen variera, vissa kvällar suger och vissa är riktigt jäkla lyckade. Sen vart jag och Ewsan togsugna på att efterfesta, men en av vakterna erbjöd sig att köra hem oss, så vi tog tillfället i akt och gled hem och tokdäckade i soffan båda två, haha sämsta!
 
Lite bilder;
 
PANGKVÄLL, puss på den !
 

Och idag vart det bakishäng med Ewe, Anton, Moffe och Frida. Köpte en en jävla massa onyttugheter och kollade på Ice Age 4 och spelade ps3, bästa hängeeet heela dagen! Plus att Moffe hjälpte mig att ställa in så man kan spela ps3 på projektorn med ljudet inkopplat i feting ljudet, woohow! Ratchet & Clank på 108" ramspänd projektorduk, ultimate gaming!
Sen vid typ 7 tog jag ARG-bussen och gled till stallet och pussade på min fina häst lite med Frida. 
TRYCK HÄR och gilla Team ARG på facebook vettja!
 
Nu ska jag nöta film och somna i soffan tänkte jag, sen kommer världens bästa pojkvän hem från en veckas jobb inatt nån gång. ÅH VAD MYSIGT, har längtat mycket nu!!!!! (dock har han förvarnat mig på att han kommer nörda sönder ps3, ska fan gömma det!)
 
Nej, tack för mig och puss på mina älskade vänner som gör mina dagar förbannat bra!
Tjingtjong!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback