Höstluft!

Hoy!

Precis inkommen från en promenad med mamma och hundarna, vart typ bara 2km eller nåt. 
Men idag har jag varit ute och sprungit på skogsvägarna här uppe i Hälsingland, och naturen är verkligen helt underbar, likaså vägarna. Så jag betade av 1,1 mil löpning, eller ah 3,5km vart powerwalk eftersom de vart en bit asfalt och de gillar jag inte att springa på.
 
 
Så nu känner jag mig nöjd och ska ligga och mysa i soffan hela kvällen med massa bra webbtv och chihuahuamys! Men först tänkte jag kirra lite kycklingfilé och sallad till mig och mami.
 
Pappa är på älgjakt han, och rapporterade idag att han idag skjöt 2st älgar, bra där far! Så kan tänka mig att de enda man blir bjuden på här hemma denna vinter(lika som alla andra vintrar) är nån form av älg. Tur de e gött ;)
 
 Ah nää, ta tag i den där kycklingen kanske!
Hööööörs!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback