Höstmys

Hej hej i höstkylan!

Nu börjar de fanimej bli kallt ute. Varma skor, vantar, mössa, halsduk är på jäämt nu!
 
Idag har jag iallafall inte gjort överdrivet mycket. Började dagen med frukost och mys med mina fina chihuahuor;
 
Sen drog jag iväg till en mördarbacke som är ca 800-900m lång(jag mätte faktiskt sträckan, den va typ 835m eller nåt sånt) och körde intervaller i den drygt en timme. Sprang uppför, gick nedför. Benen var som spaghetti efter och lungorna ville säga upp sig samtidigt som jag höll på å kräkas mellan andetagen hahaha, fyfaaan! Men skönt som satan efteråt, och då vart de mera mys hemma i soffan hos mamma och pappa.
 
 
Sen när mamma kom hem från jobbet så drog vi ut på en lagom lång och rask promenix med hundarna. Så nu ska vi baka lite äppelpaj och ta kväll, myspysigt värre!
 
Trevlig kväll damer & herrar!
 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback