I am titanium

Shuuue!
 
Så har ännu en helg passerat, en jäkligt bra helg som vanligt också!
 
I fredags så låg jag och chillade i husvagnen i Tranås, käkade wokade nudlar med biff och öppnade en lyckokaka, woop! Sen vart de en snabbdusch och sen stack jag ut på krogen med några kollegor till Calle. Var ut på två olika ställen och hade de sjukt trevligt!
 
I lördags tog jag tåget hem, och de va ju korta snabba resan som gällde....ellleeeeer!? Klev på tåget i Tranås 13:20, och anlände till Sala kl 19. Vart några timmar på rumpan i dedär jäklans tågen. Fick även vänta en timme i Linköping och 45min i Sthlm. Förbannat värdelöst, tur man åker tåg typ en gång om året.
 
Väl hemma i Sala så hämtade Moffe mig på stationen, så gled vi hem till mig och hämtade lite ombyte och sen hem till honom för lite fix och fördricka. Kom lite över en hög vänner och drack lite innan krogen, sen vart de hottan vid 12 och öste satan med världens bästa tjejer! Efter krogen vart de efterfest lite överallt, men avslutade hemma med Tim och Adam som sov över oxå och bakishängde hela söndagen.

Och igårkväll så kom min kusin Lina hit för lite häng i några dagar. Idag hade vi planerat att åka och kolla efter vinterjacka, men jag har inte bil atm och de e kaos med snö ute. Så vi tar de nog imorgon istället! Idag blire massa filmmys och grejjer och sen ska vi till Bus ikväll och pyssla lite.
 
Beställde även hem kläder till maskeradfesten nästa helg, förhoppningsvs så sitter dom som en smäck! Och gör dom inte de tänker jag ligga hemma och gråta, haha!
 
Dagens frukost och väder;
 
Tjing!
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback