Kaaboom!

Ja jävlar, nu vare några dagar sen jag bloggade igen. Hinner nästan glömma bort vad jag hunnit med, men ska väl få minnet på banan igen tror jag. Så de blir väl ett megainlägg nu kan jag tro;
 
torsdags så gled jag ut till stallet och red min fina älskade häst som var underbar som vanligt. Calle passade på å kötta gym. Sen hem byta om och öppna en varsin öl med Calle, Joche, Björn och Pontus. Tanken var att vi skulle ner på Tinget och äga lite på musikquizen, men så långt kom vi inte. Utan vi blev kvar hemma och de ramlade in en massa härliga vänner hos oss istället. Ewe och Tobias kom förbi en liten sväng bara och sa hej. Sen kom även Tim, Barden och Robin och ölade hela natten med oss. Mucho trevligt :)!
 
Några vackra bilder på mig och mina fina killkompisar, haha;

Nästan olagligt läckra!
___________________________________________________________________________________
 
_________________________________________________________________________________________ 
 
Fredagen bestod mest av sömn och sen bilresa till Karlstad med Calle och hans bror Erik. Åkte först hem till deras moster där Calles föräldrar, syster och svåger var. Vi fikade lite, sen gled vi hem till deras kusin Robert som vi fick låna lägenhet av över helgen.
 
Lördagen började med en liten minnesceremoni på minneslunden i Karlstad för Calles morfar, därefter vart det lunch med hela släkten.
Efter det åkte vi ut till köpcentret och kikade lite affärer. Calle shoppade en ny vinterjacka bara. Sen tillbaka till lägenheten och fixa sig inför kvällen då det var Italiensk buffé hos Calles morbror och hans sambo. Sjukt gott och väldigt trevligt att träffa alla släktingar där. Vid ca 22 kom en taxi och plockade upp mig, Calle, Erik, Hanna, Robin, Robban och Katinka. Så drog vi ut på Nöjesfabriken i Karlstad där Sparzanza hade någon releasespelning typ. Dock var det inte min typ av musik, så satt mest och chillade. Men sen ringde min kära vän Ola(känd från Wermland forever) och tyckte vi skulle komma till Tempel istället. Så vi drog dit typ vid 1 och Ola var snäll och fixade in oss hela högen vip. Så de vart lite drinkar och en massa härj där, vilket var sjukt kul. Ångrar att vi inte drog dit tidigare. Sen tog vi promenix hem till lägenheten mitt i natten och tänkte väl vara vakna, men alla somnade relativt snabbt.
Bild tagen när vi kom hem från krogen, lätt äcklig och vindögd tjej;
 
Söndag = bakisdag och hemresa. Inte så mycket roligare än så.
 
Och idag vart det lunch på stan med älskling innan han åkte ner till Tranås på en veckas jobb. Och jag packade väskorna och drog upp till mamma och pappa i Söderhamn. Ska stanna här till fredag, sen på lördag åker jag och Ewe till Karlstad igen och härjar. Kommer bli galet kul :D
Detta händer på Tempel i Karlstad nu på lördag:
https://www.facebook.com/events/146822082129839/
 
Nej nu ska jag fortsätta mysa med min älskade chihuahuor, myspluttar ! Jag är dock mindre fräsch på bilderna, haha!!!

 
Puss & kram
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback