Onödigt

Hejsan hoppsan mina damer & herrar!
 
Var det verkligen nödvändigt med snö? Neej fyfan, hatar kyla, blask och uschaaaa! Tänkte preciiis kliva ut ur husvagnen och då började det vräääka ner, helt galet. Och jag som var smart att inte ta med någon vattentät jacka ner hit. Fick stanna kvar inne i husvagnen och glo på tv istället, ångest nu!. Men men, får ta tag i dedär när jag kommer hem istället.
 
Såhär såg de ut utanför när jag dragit på mig tunna joggingbrallor och var taggad för upptäcksfärd i Tranås, jävla vädergudar, AVGÅ! Och det är typ tiotusen gånger värre nu, hur MYCKET snö som helst, FML!
 
Annars idag så har vi inte gjort mycket. Vaknade sent, drog ut och käkade, handlade lite och annars har vi mest bara legat och myst hela dagen. Calle drog å jobbade vid halv 6, så sen dess har jag suttit och drömt mig bort bland kläder och skor.
 
Ååhhhh, skulle kunna döda för ett par Jeffrey Campbell Lita Shoe, helt guldiga och galna, ÄLSKAR, ge mig!!!!
 
 
Ah nej, det var det!
Trevlig kväll typ, ciaaaao!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback