Red lips förfan!

Ahh´men tjenatjena!
 
Fredagskväll å grejer, för jävlafint!
 
Idag har jag väl inte gjort mycket alls, vart lite promenad med vovvarna och packade väskan för hemresa. Tänkte kötta löptur, men typ alla vägar var "avstängda" för älgjakt, och jag hatar å springa på vanlig väg, så dödstråkigt!
 
Tog iallafall tåget hem till Sala vid 6, Ewe klev på i Uppsala och sällskapade sista biten. Sen gick vi hem till min bror och stal hans bil och åkte ut till Ransta, och här vart jag kvar!
 
Så går upp tidigt med Ewe imorgon bitti och kör henne till tåget och själv åker jag till stallet, perfekt! Sen på kvällen ska vi slå klackarna i taket och dansa rövarna av oss, oooohja!!! 
Fan så fint!
 
Btw så provade jag rött läppstift idag, snodde mammas. Vettefan om de va min grej, men tyckte de va lite skoj å se lite annorlunda ut. Hur som helst så fick det följa med mig hem, så kanske blir röda läppar lite då och då.

Resultat:



 
De va den bildbomben de.
Nu ska jag krypa ner med frugan och sova lite. Snarka och knuffas en massa som vanligt så hon blir helt tokig på meh!
 
Puss & kram!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback