Smack that!

Gokväll raringar!
 
Har kommit in i nån grej att typ blogga var tredje dag. Dock kanske de e värt, men jag hinner glömma allt som hänt. 
 
Jaja, i lördags vaknade jag i Ransta, åkte in till Sala och solade lite.
Osminkadföresolariumetpose;
Serutsomenlitensmurfeftersolariumet;
Uhm, jaa vad fgjorde jag mer, var i stallet en sväng och pysslade med Ella.Tog hem mina Tretorn Advance och Pioneer ridstövlar för lite upputsning inför försäljning. Har MASSVIS med grejjer som ska säljas, så som sagt, behöver man någonting så äre bara att fråga. Kommer nog göra ett massivt bloppis-inlägg med häst/ryttarprylar senare.
 
Ja iallafall så på lördagkvällen vart det födelsedagsmiddag/fest för Max Berglund som fyllde år. Åt och drack en massa gott och umgicks med härliga människor. Sen runt 11 eller nåt drog vi hem till mig och efterfestade lite, mucho trevligt! Världens bästa Spelle hämtade oss på vägen hem från Sthlm, men när vi kom hem till Sala så märkte jag vid dörren att hemnyckeln låg kvar i Ransta, BRA JOBBAT KLANTARSEL! Men Anton hade tråkigt och erbjöd sig att köra oss, så snällt verkligen! 
Söndag vart det en sväng till stallet och rida lite och sen raka vägen ut till Ransta och äta en massa god mat som vanligt :) drog på film och myste i sängen med Linnéa och Ewe innan vi alla tre däckade stenhårt.
 
Idag har jag hunnit med relativt mycket. Sovmorgon och lite mys i Ransta innan jag drog till sala och tvättade bilarna, hämtade mina vinterdäck hos Philip Söder(suuuperkul och träffas, aplängesen, får bli en fika snart:)), sen kom Moffe över och hjälpte mig med lite grejsimojs. Sen vart det handla, laga mat, åka till stallet och ta in hästar & kvällsfodra och nu har jag precis kollat Ensam mamma söker och moffat några pepparkakor :) NICE!
 
Nej nu ska jag nöta lite ps3 innan sängdags! Ska hämta Calle och Robban på Arlanda vid 13:30 imorgon, lär va lite pigg iallafall så man orkar umgås lite med karln innan han drar å jobbar en vecka igen på onsdag!
 
Hörs dååå!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback