Someday

Shuuuuue!
 
Ligger i soffan och chillar galet. Har precis kommit hem efter att ha kört Calle & Hägglund till flygplatsen, så nu blire härjigt i Manchester i 5dagar för dom. Dom ska även hälsa på några gamla engelska kollegor som är toksköna, avis är jag!!

Sen åkte jag och hämtade upp Frida, så vart de en sväng i solariumet samt en sväng på stan.
 
Hmm, jaa igår så var jag och älskling i Avesta hela dagen typ. Han klippte sig, sen solade vi och sen vart det även en sväng till lägenheten och rensa ur lite skräp och sånt. Sen hem till Sala igen, jag gled dirr till stallet och pysslade med Ella.
 
Sen när jag kom hem fick jag order att fräscha till mig lite, så drog vi ner på stan och åt middag på fd. Lindströms som numera heter Restaurang Stora torget. Vi beställde in nån mixgrej med massa olika grejer. Ett fat med en massa såser, röror och grejjer. Sen ett stort fat med typ kycklingfilé, kalvytterfilé, fläskfilé, oxfilé och även lammfilé. Så vart det ett glas rött till de, hur jäkla gott som helst vare. Tack min underbara älskling <3
 
Och i måndags så var vi hem till mina föräldrar i Söderhamn och käkade älggryta på en av älgarna som pappa sköt förra veckan. Och den smakade förjävla gott! 
 
Och i tisdags så var vi hem till Robin, Laura och deras lilla Jason som är så förbaskat söt! Så käkade vi lite middag tillsammans och umgicks, vart dock inte så jättelänge. Så får ses snart igen när vi har mer tid!
Sötaste ungen ever;
 
Och på kvällen så vart det promenad med Frida till solariumet!
 
Mjaaa, de e väl typ de jag hunnit med i veckan, solat och ätit typ haha. Resten av veckan e typ helt oplanerad, så ah får se vad helgen har att bjuda på!
 _____________________________________________________________________________________
Ska sälja typ alla mina häst & ridgrejjer. Så e man intresserad av något äre det bara att höra av sig.
* Tretorn Advance ridstövlar - stl 38 - svarta
* Pioneer ridstövlar med swarowski - stl 38 - svarta
* GPA tävlingskavaj - svart m. ljusgul krage - stl 36/38
* Pikeur tävlingskavaj - mörkgrå m. duvblå/ljuslila krage - stl 36
 

Har en massa mer prylar, så bara att fråga om man är intresserad av något!
 
Sen har jag väl troligtvis snart fått Ella såld, så då har jag massvis med hästgrejjer till salu. Hoppsadlar, dressyrsadel, täcken, träns m,m.
 _____________________________________________________________________________________
 
Saknar min sötpotatis redan, så ska bara städa lite sen åker jag ut till Ransta och kramas med familjen Wallin :)
 
Tjingeling



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback