Tranås & husvagnschill

Tudiloooo!
 
Ligger å chillar i (hör å häpna) en husvagn, mwahaha!
 
Jo de var ju så att jag hämtade min fina favoritkille på Arlanda igår efter att han härjat järnet i England, så han var ju bakfullast eller iallafall tröttast på planeten när han kom hem och sov typ konstant Så det sög ju, när man hade saknat han å grejjer, så ska han sova, den rackarn! Och idag var det dags för han att dra igen, ner på jobb i Tranås i en vecka. Så kom han på den briljanta idén att jag kunde haka på, så lixom jaa varför inte. Istället för att sitta hemma och häcka och gå mina promenader kan jag väl lika gärna göra det i Tranås.
 
Så jag packade dirr och hakade på, så nu sitter jag här finaste husvagnen, och det är faktiskt riktigt mysigt. Hör regnet smattrar på taket och här ligger jag i värmen och kollar tv och gottar mig med mandariner och Proviva Mango, ahh kan inte klaga.  
 
Vet inte hur länge jag stannar, Calle blir ju kvar en vecka. Men jag har ju hästarna hemma, så jag kanske lär åka hem om nån dag. Men då fick jag iallafall några dagar extra med Calle, vilket betyder så mycket!
 
Har iallafall tagit en sväng på stan här och köpt lite gottis som jag ska smaska på. Om jag är onyttig? Ja tamefan, ingen ordning på nånting längre, haha!
 
 
Fick ett par nya converse av Calle också, tack!!! Mina gamla hade väl gjort sitt kan man väl säga, efter X antal festivaler och grejjer!
 
Ååhh, jag längtar så tills jag får påbörja utbildningen till lastbilschaufför! Ska bli så frukstansvärt kul, åhh :)
 
Nej nu ska jag mysa vidare och räkna ner timmarna tills babe slutar jobba!
Hörs dååå, pusss!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback