Vinterjacka, check!

Helloow däär!!
 
Idag vart det en promenad med Lina ner på stan. Började med lunch på Amitai, så jäävla gott! Thailändsk, japansk och kinesisk mat, my favorite alla gånger!! Men Lina fick bakläxa på att käka med pinnar, hahaha hade hur kul som helst med sushin!!!
 
Sen vart de en shoppingtur. Eftersom jag fått en massa hästgrejjer sålda så passade jag på att införskaffa lite nya välbehövliga grejjer. Vart ett par nya svarta midjehöga jeans från Pieces med dragkedja på baksidan, en fin marinblå tröja som de blir att ha vit skjorta under, några fina smycken och de jag var i mest behov av, en vinterjacka. Utbudet i Sala är väl inte såå stort, men hittade en fin som var som jag ville ha den, och vit som jag var ute efter! Dock har jag ingen bra och seriös bild på den, men ah såhäråå;
Kanske dyker upp lite bilder på de andra prylarna imorgon!
 
Sen vart de promenix hem, käka middag och sen gick vi till stallet, vilket är ca 5km. Så de vart några lager kläder och reflexväst sen ut i kylan, men de gick så bra så!
 
Nu blire lite ps3 lir innan sängen kallar!

Tjingeling!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback