Act like a lady...

..think like a boss!
 
Idag har hjärnan gått varm, men antar att den lär göra det ibland! Reda ut ett och annat trassel på hjärnkontoret.
 
Och sen då, var jag bra på att följa min dagsplanering? Nej inte ett dugg!
 
Har gymmat, men det vart klent, 40 min cardio bara. Så ska tillbaka och kötta senare ikväll när det e lite lättare med folk där så man kan välja vraka hur man vill på maskinerna!
 
Ja och sen har jag varit i stallet och hopptränat världens finaste häst. Tränade omhoppningssvängar, och jäklar vad damen kan. Hon har inte slöat ur hon heller. Vänder fan på en femma och hoppar så jävla fint och luftigt. Bara njuter varje språng, samt gråter som ett barn när jag tänker på att jag måste sälja henne.
Finns ingen finare, min älskade häst;
_____________________________________________________________________________
 
Mja jo, sen så när jag kom på att jag kommer bli tvungen att kötta nattgym så ställde jag in planerna att åka till Ransta. Har möte kl 10 imorgon oxå, så inatt ska jag sova ensam i huset. Men det går nog bra, tror jag. Bara ha nattlampan på så har det funkat senaste gångerna!
 
 
Ah nää, fanns inte mkt mer att säga om denna dag!
Trevlig kväll och godnatt typ!
Puss
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback