Fredag - myskväll

Gokväll eller nåt, ligger utslagen i soffan i Ransta. Har inte gjort nå vettigt överhuvudtaget efter jobbet idag, kände bara för att ha världens slöaste kväll utan träning, fest eller något.
 
Har käkat hemmagjord pizza och kollat massa film med min x-trafamilj, supermysigt! Sen kom Ewe hem från jobbet för en stund sen, så vi har legat och bara chillat och pratat en massa strunt.
 
Nu har hela familia gått å lagt sig, förutom jag som är nattuggla så fort jag vet att jag har sovmorgon dagen efter. Men de e väl dags å kura ner sig snart, så är man pigg och icke bakis för första gången på väldigt länge. 
 
Saknar C nå galet mycket, men måndag kväll kommer han hem igen efter en veckas jobb och är hemma med mig i en vecka, Snyggaaaaaaa, lavjo!
 
Jag som skulle gå upp tidigt imorse och försöka vara lite fredagstjusig på jobbet, snoozade i 45min och fick smacka upp håret i en knut och sminka mig på 3minuter, yeeey;
 
Sovdags nu, 
Natti!
 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback