Fredag - powerwalk

Puuuh, har varit ute på powerwalk, vart ca 9km i detta busväder. Rosiga kinder nu? Ohjaaa!!!
Men de var grymt skönt, rensa skallen lite.

Nu har jag precis duschat och druckit en kopp kaffe. Ska in mot Sala och sola lite nu innan jag ska ut till stallet och frysa igen. Sen måste jag hem och städa huset också, bläääee! Men middag & mys ikväll i Ransta. Sen ska vi börja packa en massa också, denna heLg går första flyttlassen till nya huset, 100meter bort typ haha. 
 
Och för dom som inte hänger med på hur min livssituation ser ut;
Bor med Calle i ett hus i Sala, men han jobbar borta varannan vecka, och eftersom att jag är den största mesen man kan få tag på så bor jag ute i Ransta hos Ewelinas familj(som även är som min familj) varannan vecka.
Och nu ska vi/dom flytta till ett nytt hus här i Ransta, så det är flyttning på gång. Sista september ska vi vara ute ur gamla huset och inne i det nya...rörigt? Kan tro så ;)
 
Nej nu ska jag svepa en drickyoghurt och bege mig mot fejksolen, yiihhaaaa!
 
Don't lose yourself trying to hold on to someone
who doesn't care about losing you!
 
Hörs dåå,
Puss vänner!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback