Fredagis!

Gokväll lixom!
 
Har precis varit och träffat Robin och Ewe en snabbis, och snart kommer nog Frida hit en stund. Men vid 9 kommer Kalle och Ewe och hämtar mig så åker vi ut till Ransta och myser!
 
Min älskade bästa, I love you;
 
Idag vart det iallafall 4km löptur ute, vilket var sjukt skönt, längesen jag sprang ute nu. Älskar höstluften!
Och sen en sväng till stallet och trimmade lite dressyr på Ellie, fina häst!
 
Helgen är helt oplanerad, ikväll blire bara mys. Imorgon kommer Joche hem från Spanien en sväng, så då kanske de händer nå skoj med alla vänner!
 
Saknar min fina lilla chihuahuatjej, men ska hem till mami och papi nästa helg så då får jag pussas med henne;
Siri <3
_______________________________________________________________________
 
 
Ha en perfa fredagskväll!
Tjohej!
 



Kommentarer

Fint namn

Svar: Ohja ;)
Jennifer Nyman


Kom ihåg






Trackback