Härjigt!

Tjolahopp fellas!
 
Ligger i soffan och kollar American Pie med Barden, Robin och Joche. Mår relativt bra idag för att ha härjat satan igårkväll haha. 
 
Började dricka lite hemma med Robin, Andreas och Joche. Sen hämtade Anton oss så gled vi till Moffe där Ebba och Jennifer va. Sen vart vi ett härligt gäng där och förfestade. Saknades dock två personer, Ewe & Calle. Men jag och Ebba gjorde en snygg hälsning till Ewe;
 
 Sen drog vi på hotellet, dansade röven av mig och sparka klackarna i taket! Sjukt kul kväll, träffade så jävla mycket gamla vänner som man träffar allt för sällan! Sen vart det mat på kebaben och promenix runt halva stan och leta efterfest. Slutade med att vi däckade hemma hos Barden, haha. Vaknade imorse av att jag hade sovit med skinnjacka på mig hela natten, sjukt skööönt! nat..
 
Jag och Joche släpper loss på förfesten haha, kingzen;
 
Så nu ska jag fortsätta slöa och sen blire stallet en sväng och mysa med Ellie! 
 
Take care, piiiiz!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback