Lördag - FML

Hemkommen från kräftis med en del av släkten, trevligt värre! och jävligt gött, älskar kräftor!
 
Ah nurå, skulle egentligen hälla i mig vin och svina omkring...men icke! Så nu är ju frågan, sova tidigt på en lördag, hänga med nyktra dudes eller ut och svina?! Känns dock som att de är lite sent ute att börja partaja nu...ah nä jag har ingen koll på läget! Vore jävligt skönt å bara lägga sig och glo film, samtidigt som att de känns som att hela lördagen e helt waisted om man inte gör något värt!...ah dagens i-landsproblem!
 
Om Spelle & Jocke kommer på nåt kul å göra(vilket verkar gå trögt) så kan jag offra mig på att åka in till Sala och glida omkring och göra nåt bus med dom, annars ligger jag nog kvar här i sängen ändå, rätt skönt faktiskt!
 
Och såhär oskyldig och snäll kan jag se ut(händer ytterst sällan) när jag ska umgås me släkten;
Spana in huggtänderna, inte å leka me höhö!
 
Ah nä jo ah mm, fuck this! 
Trevlig fortsatt kväll folket!
Pusstjing!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback