Lördag - sovmorgon, not

Goodmorning sunshines!
 
Hade stora planer på att verkligen sova ut idag och känna mig galet utvilad....mjaaa, de gick sådär. Vaknade typ 3, 5 och sen kl 7, gav upp och klev ur sängen. Känner mig iallafall lite pigg med seg. Blir till att slappa halva dagen, sen träna och när Ewe kommer hem från jobbet ska vi ut till stallet och hoppträna, woop!
 
Tanken slog mig precis att jag endast har EN dag kvar på Bilia, sorgligt! Men då får jag iaf chansen att bli någonting jag verkligen funderat på länge, lastbilschaufför. Och nu tänker alla typ "Wtf, ska hon?!?!", jo men de ska jag, har faktiskt varit intresserad av att bli de så länge jag kan minnas, så nu jäklar bitcheeees.
 
Sen måste jag styra upp lite med Martin, tänkte sätta mig in lite mer i BadAssParts , lite vad som händer nästa år samt kirra lite med webbshoppen.Så de blir skoj!
 

Ses hörs hej!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback