Måndag - bäst helg

Goddag vänner!
 
Har haft en utav de bästa helgerna på länge, fan vad den har knäckt!
 
I fredags vart det ju förkrök med Millan, Joche och Calle hemma hos Roy och Josse på Vasastan, sen utgång hela natten. Galet kul!
 
Sen i lördags så var vi på rejv på EnArena som ligger bredvid Globen, helt fruktansvärt så kul vi hade. Jag, Calle och Joche åkte, sista helgen innan Joche drar till Spanien så vi ville göra något fett. Och det kunde knappt blivit bättre. Tror jag sovit typ 5timmar totalt denna helg, har hållt igång hela nätterna. Somnade vid typ 12 på dagen igår. Så idag blire väldigt lugnt och skönt. 
 
Har precis vinkat av C som åker ner på jobb i en vecka nu igen, och denna gång blir han bort ytterliggare 2dagar, så onsdag kväll(om ca 9dagar alltså då) ses vi igen, buhuuu!
Världens finaste, jag älskar dig!
 
Nu ere bara jag och Joche här hemma, men han åker till Spanien imorgon i 6månader, dock kommer han hem något och hälsar på, men kommer bli tråk utan han här hemma.

Så denna vecka bor jag hos mina favoriter i Ransta!

Saknar min fina älskade vän, men ikväll eller imorgon ska det kramas en massa;

 
 
Ska fortsätta ligga här och slöa i någon timme, sen ut till stallet och rida samt ta in alla hästar och kvällsfodra.
 


 
Ses hörs hej
Puss!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback