Måndag - sista dagen

Godmorgon kissekatter!
 
Uppe med tuppen och gör mig iordning inför sista dagen på Bilia i Västerås efter 8månader. Så imorgon får jag veta mer om hur det kommer att bli med mitt pluggande, hoppas verkligen att det går fort. Kommer få panik av att gå hela dagarna hemma och dra benen efter mig!! Dock kommer jag ju ha sjukt mycket energi till att träna ordentligt, vilket är kanonbra!
 
Fått en hel del erbjudanden om roliga uppdrag framöver, men vill känna mig perfa då. Så får jag 4veckor så kan jag skrota 5kg och hinna få massa fin brun färg på kroppen!
__________________________________________________________________________________
 
Hade en kanonbra dag igår, Frida vart svinsnygg i håret. Lååångt naturblondt hår vart det, så nu ser hon ut som en riktig kalaspingla. Glömde dock knäppa kort påna. Jag färgade Linnéas utväxt också, så nu är hon fräsch till skolfotot idag!
 

Jag & min fina Frida i vintras!
__________________________________________________________________________________
 
Saknar Elmia så förbannat mycket, ååååhhh! Vill tillbaka nununu!
 
__________________________________________________________________________________
 
Ha en toppenfin dag kära vänner!

Puss & kram
 

 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback