Onsdag - födelsedag & annat kul

Tjohejsan människor!
 
Ligger och jäser i soffan efter en mycket bra dag! Steg upp vid 6 imorse och åt frukost med födelsedagsbarnet, sen körde jag in henne till Sala vid 7. Därefter åkte jag hem till Ransta igen och softade sönder, duschade en massa och sen gled jag tillbaka till Sala vid 11 och åt en jävla massa sushi med min fina Ebba!
 
Daily look;
 Inte bara lite gott, åt tills vi nästan kräktes!
 
Sen gick vi ner på stan och jag inhandlade födelsedagspresenter åt Ewelina. En massa småsaker vart de, ansiktsmasker, smycken, såpbubblor, läppglans m,m.
 
Efter det gled vi till stallet och tog in Ella, sen kom det en tjej och provred. Det gick sådär, Ella va knas och hon var superkort. Och Ella är ju lite drygt 180cm i mankhöjd, så Ella vart lite för stor för henne. Men iallafall, när hon åkte så hopptränade jag henne lite. Eller de vart mest lite lattjolattjo, skuttade först liten bana på 1.10 och sen 1.30. Hon var busig, men jätterolig :) 
 
Proffessionella Ebba filmade, haha! Här är ett klipp från hoppningen;
 
 
Och jaaa, det är höst! Men vet ni vad, fysatan så varmt de var, puuuuuh! Det vart raka vägen mot Coop efteråt och köpa en massa svalkande gott;
 
 
Nej, nu ska jag och frugan göra ansiktmask och bara chilla galet!
Trevlig kväll mina vänner!

Puss och kram!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback