Onsdag - gym

Mätt på en god och stadig frukost, nomnom;
Rågkärnigt bröd(åt en tugga av brödet och åt upp pålägget bara) haha, passionsfrukt, stekt bacon, gurka, tomat och avokado. Samt mitt goda te som smakar hallon/laktrits, tumme upp!
 
Igår kväll/natt hade jag myror i brallan så jag drog ner till gymmet vid kl 23 och körde på en timme. Tränade triceps, mage, och lite ben, och avlutade på crosstrainern i 30min.
 
Puta lite mer med magen där oxå, ja sådärja, bra!
__________________________________________________________________________
 
Nu ska jag klä på mig mysbrallor och sticka ner till solariumet. Sen blire gym på Actic med instruktör, woop!
 
Ikväll kommer mina fina tjejer hit och kollar film och myser, och om jag har turen på min sida så kommer även min favoritkille hem en dag tidigare och dyker upp redan ikväll istället för imorgon, hoppas!
 
Ha en fett bra dag people!
Tjing!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback