Onsdag - myskväll

Dags å skutta i säng snart! Ligger och myser med min bästa Ewelina och kollar på American Pie Reunion, faktiskt helt okej! Inte den bästa av alla filmerna men. Jag har haft ätarkväll, tyckte jag var värd det. Så lite glass och chips har jag smaskat på.
 
Tränade för instruktör idag, och det var väldigt givande. Vi la upp mål och träningsplanering. Fick ett schema över hur jag ska träna och när vi ska ha uppföljning över hur träningen går och om vi då ska ändra något, perfekt!!
 
Och ja, eftersom jag fått nån dille för att ta kort på allt jag äter så, här har ni dagens middag; 
Knaperstekt bacon, en jäkla massa avokado, majs, gurka, tomat, keso, romanosallad eller va tusan det nu heter, förbaskat gott! Älskar bacon!
 
Nej nu ska jag uppdatera luren och sen sovailova med Ewsan, imorgon ska vi upp tidigt och sola innan hon far iväg till jobbet!
 
Sov gott folket!
Pösss!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback