Onsdag - paain

Godmorgon stalkers!

Hoppas ni sovit bättre än mig och inte har en mage som kör rock'n roll hela nätterna. Fyfan, låg hela kvällen igår och snyftade och tyckte svinsynd om mig själv som tvingas leva med en så otroligt bråkig mage. Så har levt på kramplösande medicin senaste dagarna och hoppas det ger med sig snart, annars skänker jag min kropp på blocket.
 
Idag blire lite smått fullspäckat, vilket gillas. Hatar verkligen att gå hemma och inte ha något och göra(säger jag efter EN dag som arbetslös), vill inte veta hur det slutar. Kommer ju gå lös på inredningen här hemma. Ska iallafall skicka ansökan om ett jobb idag som jag faktiskt diggar, MEN egentligen vill jag vara arbetslös i 3månader så jag kan få utbildningen betald. Jaja, får se hur de blir med den saken. 
 
Hur som helst, idag ska jag först glida mot stallet. Vill rida, men vet inte om jag hinner, så ah lär mocka och göra alla tråksysslor iallafall. Efter det äre raka rör mot Avesta. Först lunch hos svärföräldrarna om jag förstått det hela rätt, sen ska Calleponken gå lite ärenden. Senare kommer Ewelito och Erik hit och hänger lite. Ewe ska klippa E så han kan börja visa sig ute igen HAHA. Sen gissar jag att det blir nån form av myskväll med Calle, Ewe och Joche.
 
Mmm jaaaa, de va väl det. 
 
Justja, igårkväll var vi hos Sara och Blixten och fikade å kollade på deras nyfödda bebis. Jösses amalia vad jag älskar  barn och bäbisar, ge mig en eller två tack! 
Nej nu ska jag inte skrämma C (som jag trooor läser min blogg!?) haha. Jag får nog vänta ett tag med tjockmage.
 
Vi kör en bikinibild bara för de;
Skrota 5kg, så kanske man slipper hänga i vassen nästa sommar !
 
Ni får ha en toppenfin dag alla mina kära vänner!
Puss & kram ses på stan!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback